آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین شعرلری 6

1391/9/3 17:06
نویسنده : مامان آیسل
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

اوشودوم ها اوشودوم

داغدان آلما داشیدیم

آلماجیمی آلدیلار

منه ظولوم سالدیلار

من ظولوم نن بئزارام

درین قویی قازارام

درین قویی بئش گئچر

ایچینده آهو گئزر

آهونون بالالاری

منی گوروب آغلادی

تومانینا قیغلادی

تومــــــــانی بولـــوک بولــوک

آفتــــــــــــابا دلیــــک دلیـــک

آفتابــــــــانی حــــــاقلادیـــخ

حســن به یه ســــاخلادیــخ
حسن به یین نه یی وار؟؟؟

گویدن گلن آتی وار

گوی مینجیق دان ایتی وار

آتینا آرپا ورین هوشلاماسین

 ایتینه سوموح ورین هافیلداماسین

بوشعری اوشاق وقتی خالام منه اوخییردی ....ایندیده من سنه اوخورام ....سنه شعر اوخیینده ایکی الیویده ریتمینن یاواش یاواش اوست اشاغی آپاریسان ....شعری چوخ سویوسن قیزیم



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرال
5 آذر 91 11:36
سلام من بو شعری چوخ سویرم اوشاقلیمنان یادیمدادی .
بیرده آیسله هر رنگ یاراشیر ساری پالتارلارینان نه ناز اولور چوخ سویرم سنی ناز قیز


ساغلون
مامانی زهرا
5 آذر 91 17:50
مامانی عزیز این شعر برای من هم آشناست و به یاد روزهای بچگی و مادر بزرگم افتادم دست شما درد نکنه در مورد سوالتون برای فرستادن عکس خوشگل خانم برای چاپ توی مجله باید بگم عکس رو از طریق ایمیل به ادرس اینترنتی مجله بفرستید





ممنون

mamanebaran
7 آذر 91 12:42
سلام عزيزم دلم ،قربون اون شكلت ماهت برم من كه عاشقه اون چشماي قشنگتم قنده عسلم ، ماماني به به چه شعر قشنگي گفتي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد